Beoordeel Betsy

Wij waarderen feedback. Daar kunnen we van groeien en onze zorg op aanpassen. En ja: complimenten helpen hier ook bij.

Klachten en complimenten

Laat het ons horen!

Uw mening is voor ons heel belangrijk. Wat kunnen wij beter doen? Of wat doen wij juist goed? We bouwen voort op uw feedback.

Complimenten aan Betsy

Bevalt onze ondersteuning bij het aan- en uittrekken van de steunkousen? Of heeft u veel energie gekregen van het gezellig praatje met uw Betsy? Laat het ons weten via een berichtje. Een schouderklopje kan geen kwaad.

Verbeteringen voor Betsy

Er is altijd ruimte voor groei. Ook bij ons. Dus heeft u een puntje waarvan u denkt dat het beter kan, of is iets niet gegaan zoals u hoopte? Krop het niet op en deel het met ons. Wij gaan serieus met uw feedback om en gebruiken het om van te leren.

Klachtenprocedure
Met een klacht kunt u in eerste instantie terecht bij uw zorgverlener. Deze zal de klacht met u bespreken en samen met u naar een oplossing zoeken. Leidt dit niet tot een gewenst resultaat, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris door onderstaand formulier onderstaand klachtenformulier.

Geschilleninstantie
Is uw klacht onvoldoende opgelost, of duurt de afhandeling van uw klacht langer dan de gestelde termijn, dan kunt u zich richten tot de onafhankelijke geschilleninstantie De Geschillencommissie Zorg.

Contactgegevens: Geschilleninstantie De Geschillencommissie Zorg
Telefoonnummer: 070-3105380
Website: https://www.degeschillencommissiezorg.nl/

Neem contact op of meld je direct aan voor persoonlijke ondersteuning.

Betsy trekt steunkousen aan en uit!

Betsy aanvragen